Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen rondom de levering en het retourneren van producten, verzendkosten, installatie en meer. We hebben de verschillende productcategorieën voor je op een rij gezet, zodat voor jou direct duidelijk is waar je het antwoord op je vraag kunt vinden. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Algemeen
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij versturen je bestelde product(en), na ontvangst van de bevestiging en indien op voorraad, op werkdagen binnen 48 uur. Je ontvangt hier automatisch bericht over.
-
Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten zitten al verrekend in de prijs van het product. In sommige (bijzondere) gevallen, kan het zijn dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat wordt dan uiteraard vermeld. Indien de producten worden afgehaald, zitten de verzendkosten niet in de prijs.
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Als je al klant bent, dan kan je direct inloggen. Je krijgt dan jouw producten te zien met afgesproken prijzen. Deze kan je dan ook gelijk bestellen. Lukt dit niet, neem dan contact op. Indien je nog geen klant bent, maar wel gebruik wilt maken van de vele voordelen die wij kunnen bieden, meld je dan hier aan.
-
Hoe kan ik betalen?
De betaling gaat zoals je gewend bent met ons. Dat houdt in dat we dezelfde betalingsafspraken hanteren als bij een telefonische bestelling of een bestelling welke op een andere manier is geplaatst.
-
Hoe kan ik contact opnemen?
Wij zijn op werkdagen maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur, telefonisch bereikbaar. Heb je een vraag of opmerking achtergelaten via het antwoordformulier, dan doen wij ons best om deze binnen 24 uur te beantwoorden.